29 December 2012

medan kita sudah bermula, aku mula mendewasa menjejaki umur awal puluhan.
jadi untuk melangkah obses maju dan tidak mundur, seperti biasa keseorangan.
bertahun atau setahun, tidak memberi makna apa-apa
jika jodoh  tidak untuk aku.
walau bertahun-tahun aku mencari yang terbaik, hancur.
dan takperlu menangis untuk semua yang membuang masa,
hidup untuk sebelum sambung belajar balik ini aku khidmatkan untuk bekerja.
jadi kuli cino pun takpelah, janji rezeki halal.
keluarga mula bertambah, anak buah aku semakin membesar
tah apa yang diharapkan untuk mereka membesar jangan degil sangat sudahlah.
the past, more memories, tapi aku hilangkan sekejap bagi hati reda.
cuma perempuan yang tiada apa, macam ni, lebih baik serius untuk hidup berdikari
dan aku bukan jenis mengatal dan melayan kiri kanan jantan.
jadi banyak persiapan mental, aku perlu lakukan untuk kukuh.
maka, sebelum itu aku mahu persiapkan diri untuk mengemis depan allah dahulu.
kemudian, terhadap manusia yang sentiasa ada untuk aku.
kekuatan aku seringkali diuji, allah menguji aku terima.
rezeki ada, aku ada.
alhamdullilah.
all is fine.


No comments: