15 September 2012

kecewa memang kesukaan aku, bertambah malang apabila kemarahan ada dalam diri aku dan akhirnya kembalinya malapetaka kembali merebak. dugaan kali ini mungkin berat. diam-diam. sentiasa diam dan menjauhkan diri. sentiasa menghilang, kalau tak dicari. sentiasa bernyanyi walaupun hati sepi.

marah dengan diri sendiri, aku menyepi sampai macam mati kawan aku yang separuh nyawa koma aku tak peduli. disebabkan kemarahan, aku taktahu apa-apa.
apa dah jadi. selimut marah dah menyelubungi aku.
terlalu marah sampai begini. aku kesal.
aku deactivated kerana aku tak mahu sakit hati tapi rupanya lain jadi
celakanya aku. dia kawan aku, kawan gelak tawa bersilat bersama dari aku bawah sampai aku atas, dari sejuk dia berikan baju, dari aku menangis dia suka senyumkan. mustahil apa akan jadi pada dia, aku tak percaya.
volume 5 kipas berputar, tapi tak boleh memintas hati aku yang jauh lagi laju.
mereka cuba war-warkan kepada aku tapi aku pekak.
sewenangnya tukar nombor fon sampai orang takboleh nak hubungi aku.
bersalah dah bersarang dalam hati aku. ditambah lagi, berita ni lebih daripada seminggu aku tahu.
puaslah hati kau sekarang, syaitan dan bagaimana dengan kau terbalas segala sakit hati tapi sekali lagi kau kecewa bertubi-tubi. bangsat sangat dah aku kali ini.
kadangkala kita memang babi. sampai jadi begini.


No comments: